Vi behöver dig som medlem!

Stöd arbetet för republik! Republikanska föreningens opinionsbildande verksamhet finansieras helt av medlemsavgifter.

ENDAST 200 KR/KALENDEÅR

Anmäl dig som ny medlem med möjlighet att betala medlemsavgiften mot faktura eller med kort (Visa/MasterCard) direkt på webben.
New window icon BLI MEDLEM NU!

Säker betalning via Föreningshuset

Gå med i Republikanska föreningen genom att klicka på knappen i fältet ovanför. Du kommer till ett formulär där du fyller i dina uppgifter och kan välja att betala medlemsavgiften, 200 kronor, med faktura eller betalkort.

Använd helst ovanstående alternativ, men det går även att bli ny medlem genom att swisha 200 kronor till 123 414 93 99 och ange e-postadress och personnummer. Du kan även sätta in 200 kronor på plusgiro 114 96 91-6. Ange namn, adress samt e-postadress. Då skrivs du in manuellt, vilket tar längre tid.

Om du redan är medlem ska du aldrig använda formuläret här på webbplatsen eller plusgirokontot för att förnya ditt medlemskap. Då ska du betala till det kontonummer som står på avin som du får hem automatiskt när det är dags att förnya medlemskapet.

När du skickar in medlemsansökan samtycker du till att Republikanska föreningen använder dina uppgifter för att kontakta dig samt till att du registreras i Republikanska föreningens medlemsregister. Dina uppgifter är skyddade enligt Personuppgiftslagen.

Vad får du som blir medlem?

När du har registrerats som medlem får du ett välkomstbrev från Republikanska föreningen med inbetalningskort för medlemsavgiften, en kavajnål (pin) och mer information om Republikanska föreningens verksamhet. Du får också vår medlemstidning Reform gratis hem i brevlådan två gånger per år. Du får dessutom ett elektroniskt medlemsbrev varje månad. Det arrangeras möten, debatter och seminarier i olika delar av landet som du är varmt välkommen att delta på. Föreningen finns på Facebook och där finns även möjlighet att diskutera med andra medlemmar. Föreningen finns även på Twitter och Instagram om du vill följa oss där.

Här finns en bli medlem-blankett som du kan ge till vänner och bekanta.

Vill du engagera dig lokalt? Kanske finns en av våra lokalavdelningar där du bor?